2008/3/6

[分享] I Blieve I Can Fly

I Believe I Can Fly是一首我很喜歡的歌,是R. Kelly為NBA飛人喬丹(Michael Jordan)的電影Space Jam錄制的單曲。這首歌一定都會放在我的隨身音樂中,無論是悲傷喜悅時,每每聽到R. Kelly用他的聲音唱出 I Believe I Can Fly時,我就會很感動。

或許我也是一直相信I Believe I Can Fly吧。跟大家分享。

I Blieve I Can Fly / R. Kelly

I used to think that I could not go wrong
And life was nothing but that an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms
If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it
*I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away

I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
Oh I believe I can fly
See I was on the verge of breaking down
Sometimes inside us, it can seem so long
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me
Could I believe in it?
If I can see it, then I can be it
If I just believe it, there's nothing to it (*)

 

我一直以為自己不會犯錯
人生不過是一首可怕的歌
如今,我懂得了真愛的意義
我倚靠著永恆的臂膀
只要我明白,我就會去做
只要我相信,什麼都不成問題
我相信我能飛
我相信我能觸摸到天空
我日思夜想
想要展翅遠走高飛
我相信我能飛
我看見自己穿過那扇敞開的門
我相信我能飛
我相信我能飛
噢,我相信我能飛
我曾瀕臨崩潰邊緣
有時候在你我心裡,它蘊藏許久
生命中有我必須完成的奇蹟
但首先我得從心裡開始做起
我該相信它嗎?
只要我明白,我就做得到
只要我相信,什麼都不成問題

下面是MJ飛人版本

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

1 則留言:

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。